השאירו את הפרטים ונתקשר

ליצור איתנו קשר

איך לבחור קורס פסיכומטרי?

מה הוא קורס פסיכומטרי טוב? זאיך לבחור קורס פסיכומטרי?

קורס פסיכומטרי טוב צריך להיות מותאם לתלמיד עצמו מבחינת הפרופיל הלימודי שלו.

להלן שבעה הפרמטרים החשובים ביותר לבחירת קורס פסיכומטרי טוב:

1. אורך הקורס (מספר מפגשים);

בפרק הכמותי יש כ-40 נושאי הלימוד, בפרק המילולי כ-20 ושלושה בפרק האנגלית. כל נושא מצריך בין 15 דקות לשעה וחצי בכיתה, לכן קורס הכנה לפסיכומטרי צריך לכלול לפחות 25 מפגשים בני 4-5 שעות כל אחד ו-7-8 סימולציות.

2. תדירות הלימודים (נוחיות הלו"ז);

כדי לאפשר ביצוע שיעורי הבית ובדיקתם היעילה, יש צורך בלימודים פעמיים בשבוע ובתקופת המרתון – 3-4.

3. מספר התלמידים בכיתה;

כמות האידאלית של תלמידים בכיתה היא 10-12, אך כל כיתה עד 25 תלמידי פסיכומטרי היא כיתה איכותית, בה מורה מנוסה יכול לתת יחס אישי לכל אחד מהלומדים.

4. ספרי הלימוד ותדירות עדכונם;

הבחינה הפסיכומטרית היא בחינה דינמית שמשתנה לעתים קרובות ממה שלפעמים חושבים, לכן חשוב מאוד שהספרים, אתם תלמדו, יתעדכנו אחרי כל מועד הבחינה. גם בפרק הכמותי וגם בפרק המילולי, במיוחד בחלק ההגיון, כמעט בכל בחינה עולות שאלות וניסוחים חדשים. תלמיד, שמוכן לכל סוג של שאלה מקבל יתרון איכותי על פני מי שלומד עם ספרים, שלא עודכנו באופן רציף אחרי כל מועד.

החברה המקיימת את הקורס צריכה לדאוג לכך שתלמיד יפגוש בבחינה האמתית תרגילים דומים או זהים לאלה שפתר במהלך הקורס. זהו תפקידו של המרכז למחקר ולפיתוח.

5. מספר מבחני המתכונת (הסימוציות);

1-5 בחינות בקורס נותנות רושם כללי מה זה פסיכומטרי. אחרי הסימולציה השביעית תלמיד מגיע להבנה שיכול לשרוד את הבחינה במלואה. בקורס טוב צריכות להתקיים 8-10 בחינות מתכונת, דבר שנותן לכל בוגר הקורס ביטחון וידע הדרושים להצלחה בפסיכומטרי.

6. ניסיון מורה;

מורה מתחיל לשלוט בשיטות ההוראה (ולא רק השטיות הפסיכומטריות) אחרי מחזור 3-4 שלו, ניסיון של 3-5 שנים מבטיח שמי שעוסק בהוראת פסיכומטרי תקופה כה ארוכה אכן מתעניין התעניינות כנה בתחום ויכול להבטיח את המיצוי המקסימלי של פוטנציאל הלימודי של תלמידיו.

7. שימוש בטכנולוגיה;

כל דבר היום כרוך בשימוש בטכנולוגיה והטכנולוגיה מאפשרת התייעלות תהליכי הלימוד. שיעורי ווידאו מוקלטים ותרגול פסיכומטרי דרך האינטרנט משפרים את רמת ההכנה.

לכתבה המלאה בבלוג שלנו בתפוז