השאירו את הפרטים ונתקשר

ליצור איתנו קשר

דילוג על התשובות בפסיכומטרי

המבחן הפסיכומטרי הוא "מבחן אמריקאי" – מבחן רב-בררה, בו מקבלים נקודות על כל תשובה נכונה, ולא מפסידים נקודות על התשובה הלא נכונה.

לכן, אם נתקלתם בשאלה שאינכם יודעים את התשובה עליה- נחשו! יש לזכור כי בפסיכומטרי לפתרון כל שאלה יש לכל היותר 60 שניות לפתרון, לכן גם במקרה, בו לא הצלחתם להגיע לתשובה הנכונה תוך הזמן הקצוב, עליכם לנחש ולהמשיך הלאה.

לעתים לנבחנים יש נטייה "להתאהב" בשאלה ולבזבז עליה זמן רב – זאת אחת המלכודות הנפוצות ביותר! כל השאלות בפרק שוקלות אותו דבר, וגם אם פתרתם "שאלה יפה", אך בזבזתם עליה שלוש דקות, זה אומר שהפסדתם בפרק הזה לפחות שתי שאלות שלא תספיקו אפילו לקרוא.

הסיכוי לנחש את התשובה הנכונה בפסיכומטרי הוא  25% – סיכוי יחסית גבוה. זה לא תחליף להכנה יסודית, אלא רק גלגל הצלה. אם תלמדו לפסול תשובה אחת או שתיים מתוך ארבע התשובות, תגדילו את הסיכוי לנחש בצורה משמעותית.

הניחוש הוא כלי עזר לסימון שיטתי של כל התשובות הטופס, כדי לשמור על הרצף ולהימנע מבילבול. אנחנו ממליצים לענות על השאלות בפרק בסדרם הקבוע בו, כך תימנעו מטעויות ותגיעו לציון המקסימלי.

נתקלתם בשאלה קשה ועברו 60 שניות?

סמנו בדף התשובות את התשובה שנראית לכםנכונה בניחוש. אל תשאירו את המקום ריק! מניסיוננו, נבחנים לא תמיד מספיקים לחזור לשאלות שהשאירו לסוף הפרק, והן נשארות ללא ניחוש וללא הסיכוי להרוויח עוד כמה נקודות, זה קריטי!

אם תענו על המבחן בצורה שיטתית באופן המתואר, מובטח כי תרוויחו נקודות נוספות בפסיכומטרי.