השאירו את הפרטים ונתקשר

ליצור איתנו קשר

למה כדאי להיות מורה לפסיכומטרי?

רוב המורים שמלמדים פסיכומטרי – סטודנטים, או, לפחות, התחילו את דרכם כשהיו סטודנטים. מדוע משרת המורה נחשקת כל כך?

הרבה עבודה קשה

אנחנו באוקיי מאמינים, כי ללמד פסיכומטרי זה לא רק השיטות המיוחדות והטריקים. כדי ללמד פסיכומטרי צריך ללמוד ללמד באופן יסודי, להכיר את גישות ושיטות החינוכיות שונות, לרכוש כלים להתמודדות עם שאלות התלמידים ומיומנויות בהכנת שיעורים. הסודות הקטנים, שהופכים את הקורס לחווייתי, מעניין ובהיותו כזה – מועיל. כל זה הופך את המשך העבודה לנעימה וקלה, אך דורשת השקעה ממועמד בתקופת ההכשרה.

בשלב השני של ההכשרה על המועמדים לעבור על כל חומרי הלימוד של הרשת ולהציג את המיומנויות שרכש בשלב העיוני בסימולציות של שיעורים בכיתה. כשההכשרה מסיימת, מתחילה העבודה.

שילוב בין עבודה מתגמלת ולימודים

תחום ההדרכה מתאים ביותר לסטודנטים, שיכולים לשלב משרה חלקית שבצדה שכר הולם עם הלימודים. להבדיל מעבודות לא מקצועיות (כגון מלצרות או עבודות מזדמנות אחרות), מורים לפסיכומטרי פוגשים אנשים בעלי אוריינטציה לימודית, חווים חוויה מיוחדת ומספקת של העברת ידע חדש לתלמידים, רוקמים יחסי חברות חדשים ונהנים מכל רגע.

התענוג שבעבודה

אנחנו מאמינים, שיש לנו אחת העבודות הטובות בתחום ההוראה – אנחנו מייצרים סטודנטים. אין תענוג גדול יותר מלקבל מסרון "התקבלתי!!! המון תודה על ההשקעה והאמון!!!" או "לא האמנתי שאוהב מתמטיקה!!! תודה על הקורס!!".

כיף לנו לפגוש בוגרים: השיטות של OK, היחס האוהד והרצון לתרום להצלחת התלמידים, יוצרים מרקם יחסים מיוחד, שהופך את העבודה למשתלמת – ולא רק בהיבט הכספי.

בשיקולי ההשתלבות במערך ההדרכה של OK מקום מכובד גם למשכורת: אנחנו משלמים יותר מרוב החברות בתחום.

כל אלה, בשילוב עם היחסים המעולים בצוות, האווירה הצעירה והאנושית, הופכים את העבודה בהדרכת פסיכומטרי לתענוג צרוף. אוזן קשבת, כתף תומכת וחוויות משותפות נעימות מאפיינות את העבודה ב-OK.

הדלת שלנו פתוחה בפני  כל מורה כשרוני עם ניסיון בהדרכת פסיכומטרי. נשמח אם תחליטו להגיש מועמדות ומבטיחים לענות לכל אחת ואחד מכם.

בברכה,

צוות הדרכה

אוקיי פסיכומטרי

  1. (שדה חובה)
  2. (שדה חובה)