השאירו את הפרטים ונתקשר

ליצור איתנו קשר

אותם מורים – פחות מחיר

רשת Ok מציעה קורס פסיכומטרי עם מיטב המורים– בפחות כסף. איך אנחנו עושים זאת?

הקמנו את הרשת בשנת 1996 מתוך הבנה שכל אחד יכול להצליח בבחינה הפסיכומטרית, צריך רק מורים מבריקים, חומרי לימוד עדכניים וטכנולוגיה מתקדמת.

איך אנחנו מגייסים מורים?

כדי להתקבל להדרכה ב-Ok, על המורה ללמד לפחות חמישה קורסים במכון אחר ולעבור מיונים וסדנת הכשרה אצלנו. הודות לחיסכון בהוצאות תפעול, אנחנו מצליחים לשפר משמעותית את תנאי העבודה של צוות ההוראה – שכר מורה ברשת Ok גבוה משכרם של רוב המורים במכונים אחרים.

אנחנו משקיעים בתלמידים, לא במחלוקות טלמרקטינג או "מנהלי מכירות אזוריים", לכן רוב המורים שלנו מלמדים ב-Ok יותר מחמש שנים – אנחנו עובדים עם מורים קבועים.

שיפור נגישות להשכלה הגבוהה

הודות למערכת תפעולית יעילה ולשיתופי פעולה עם אוניברסיטאות, מכללות ועיריות שונות, הצלחנו להוזיל משמעותית את מחירי הקורסים לתושבי תל-אביב, חיפה, עכו, אשדוד, לוד, רמלה, נתיבות, אופקים ואנחנו עמלים על פתיחת קמפוסים חדשים במקומות נוספים.

מחירי הקורסים תלויים בהיקף ההשתתפות של גורם מוסדי מקומי, אך כל הצעה היא הטובה ביותר בשוק – באחריות.

ללמוד מהטובים – במחירים מופחתים

חוללנו מהפכה בעולם הפסיכומטרי והבאנו את מיטב המורים במחיר מופחת. קורס "Ok Extra" הוא ההצעה הטובה ביותר שקיימת היום בשוק הפסיכומטרי.

רוצים להכיר אותנו יותר לפני שאנחנו מדברים? השאירו לנו את הפרטים ונשלח אליכם קישוריות לשיעור פסיכומטרי ראשון בקורס OK אקסטרה – חינם וללא התחייבות:

  1. (שדה חובה)
  2. (שדה חובה)
  3. (נא להכניס דוא"ל תקין)
  4. (שדה חובה)