השאירו את הפרטים ונתקשר

ליצור איתנו קשר

איך לחסוך זמן ולהגיע לציון מקסימלי בפסיכומטרי?

אנחנו ליקטנו עבורכם שבע עצות קריטיות להצלחה בפסיכומטרי. מי שיקפיד כבר מסימולציה ראשונה בקורס הכנה לפסיכומטרי לבצע את כל ההוראות שלהלן, יצליח יותר בבחינה. ובכן:

1. לא יודעים תשובה נכונה – נחשו! זה אומר, שאם ניגשתם לשאלה ולא יודעים איך לפתור או שהפתרון גוזל יותר מדקה, נחשו וסמנו את התשובה בטופס – זכרו – תשובה נכונה משפרת את הציון והתשובה הלא נכונה איננה גורעת ממנה.

2. בחרו כבר בתחילת ההכנה את התשובה (מבין הארבע) שתסמנו בטופס במקרה שלא תדעו את התשובה או לא תספיקו לפתור. כלומר – מסמנים בכל הפרקים את אותה התשובה בניחוש (לדוגמה- (2)).

3. מצאתם את התשובה הנכונה – אל תבזבזו זמן על קריאת התשובות הנותרות – סמנו את התשובה בטופס והמשיכו הלאה. זה חוסך זמן! ודוק: אם התשובה הנכונה היא (1), מעבר מידי לשאלה הבאה חוסך 3/4 זמן, סימון תשובה (2) – 1/2 הזמן וכך הלאה.

4. אם פסלתם את שלושת התשובות הראשונות – התשובה היא (4), סמנו אותה בטופס מבלי להמשיך לקרוא. זה חוסך 1/4 הזמן בפסיכומטרי.

5. פתרו את השאלות בסדר בו הן מופיעות בבחינה. יש מורים שונים במכונים שונים שמפתחים "אסטרטגיות" שונות ומשונות מה אחרי מה. אנחנו עוסקים במחקר פסיכומטרי מאז 1996 ויודעים בוודאות, כי כל סדר אחר מהסדר המופיע בחוברת הבחינה עלול לגרום לבלבול ולסיבוך שיכול לגרום לפגיעה קריטית בציון הפסיכומטרי. הקפידו לפתור את השאלות בסדר בו הן מופיעות בפרק (לפתור קודם קטעי קריאה או תרשימים – לא נכון בעליל!!!)

6. סמנו את התשובות ישר בטופס אחרי כל שאלה. מסוכן מאוד לסמן את כל התשובות בפרק קודם בחוברת בחינה ורק אחר כך להעביר אותן לטופס – זאת מתכונת לבלבול ולסטיית תשובות. אין טעם גם לסמן את התשובות על דף שלם בחוברת הבחינה ולהעביר דף-דף (4-6 שאלות) – מאותה הסיבה.

7. עצה כללית: חסכו זמן וכוח בבחינה, אם אתם מתאמצים יתר על המידה בשאלה מסוימת – סמנו אותה בטופס בניחוש והמשיכו הלאה!