השאירו את הפרטים ונתקשר

ליצור איתנו קשר

כמה אפשר לשפר בפסיכומטרי?

המרכז הארצי לבחינות ולהערכה בדק ומצא, כי השיפור בציון הפסיכומטרי אחרי קורס הכנה הוא בממוצע רק 40 נקודות. יחד עם זאת, יותר מ-80% מכלל הנבחנים לומדים בקורסי ההכנה, ויש ביניהם כאלה שמשפרים במאות נקודות. איך ניתן להסביר זאת?

בוריס (בר) גייל, מנכ"ל רשת Ok, מסביר:

עובדה שהשיפור הממוצע הוא 40 נקודות, מצביעה על כך שיש קורסים, שתורמים לשיפור הציון מעט, ויש כאלה שאחראים על שיפור של עשרות ואף מאות נקודות.

הכנה טובה מבוססת בעיקר על שלושה דברים: מורים, מודיעין ואיכות ספרי הלימוד. לימוד פסיכומטרי איכותית צריך לסייע להצלחת התלמיד בפסיכומטרי כבר מהפעם הראשונה, בטח ובטח – למי שכבר נבחן בעבר וצבר נסיון עם הבחינה.

יש לזכור, כי ללומדים חלק ניכר בתהליך: יש ללמוד בבית במהלך הקורס כ-4-5 שעות כל יום, להשתתף בכמה שיותר שיעורים וסימולציות ועוד משהו – כדאי להתכונן לקורס, לא להתחיל ללמוד ביום הראשון של הלימודים בכיתה, אלא להתחיל לנבור בחומר מספר שבועות לפני.

קורס הכנה לפסיכומטרי הוא הכלי היעיל והפופולרי ביותר שעומד לרשות הנבחנים . אצלנו ההכנה מתחילה 8-10 שבועות לפני תחילת הקורס. המכינה של Ok המשלבת לימוד עצמי עם גישה לפורטל הלימודים של הרשת, בו שיעורי ווידאו בכל נושאי הבחינה, תרגול ובחינות סימולציה.

יש יסודות במתמטיקה ובאנגלית, שכדאי לשקם לפני תחילת לימודי הפסיכומטרי. זה הופך את חווית הלימודים לנעימה וליעילה – לשם כך הנרשמים מקבלים את ערכת ההכנה טרום-קורס וזה דבר ייחודי ל-OK.

רוב הפונים אלינו מציבים בפניהם מטרות ריאליות לחלוטין (כל פונה נשאל על הציפיות שלו כבר בטופס הפניה הראשונה). גם אם תלמיד בעבר נבחן בפסיכומטרי וכשל, זה לא מעיד על כישוריו – רוב הסטודנטים שלנו מתקבלים לאוניברסיטה אחרי הקורס הראשון ב-OK. ומי שכבר למד פסיכומטרי במקום אחר או עצמאית, משפר במידה ניכרת את הציון, כן, בחלק מהמקרים – במאות נקודות. קיימת אגדה אורבאנית, שמי שמשפר בהרבה נקודות, מוזמן להיבחנות חוזרת, אך זה לא קורה תמיד ואנחנו יודעים להכין את התלמידים שלנו לקראת ההיבחנות השניה, במידת הצורך.

כולנו, כל הצוות של המרכז למחקר ולפיתוח, נבחנים פעמיים בשנה בפסיכומטרי וכתוצאה מעבודת המחקר היסודית – ההתאמה בין התרגילים בספרים של Ok לתרגילים האמתיים בפסיכומטרי מגיעה ל-50% . מי שלומד בקורס ומסיים את כל התרגול בספרים ובפורטל הלימודים, משתתף בכל הסימולציות במהלך הקורס – מצליח.

אנחנו חברה קטנה עם הקורס האיכותי ביותר בשוק. אין לנו תלמידים לא מרוצים. אנחנו בטוחים בטיב ההוראה, רמה מקצועית גבוהה של המורים ובחומרי הלימוד. אתם – תבואו לראות קורס שלא תמצאו בשום מקום אחר, קורס, שיכניס אתכם לאוניברסיטה.

למידע על הקורסים ומועדי ההרשמה צרו קשר עם המרכז למרשם של או.קיי.: 1-800-650-700

  1. (שדה חובה)
  2. (שדה חובה)
  3. (נא להכניס דוא"ל תקין)
  4. (שדה חובה)