השאירו את הפרטים ונתקשר

ליצור איתנו קשר

קורס הכנה לפסיכומטרי, החלה ההרשמה למועד דצמבר 2018

*שיטת לימוד ייחודית, המאפשרת קליטה יעילה יותר של חומר (עד פי 5 מקצב הקורסים הרגילים)

* עד 25 תלמידים בכיתה.
* חומר לימוד: 9 ספרים, 8 סימולציות מלאות

* שיעור הכנת שיעורי בית שבועי

להוריד מערכת שעות מלאה

פורטל הלימודים: שיעורי וידאו (כ- 200 סרטונים), תרגול און-ליין (כ – 5000 שאלות עם פתרונות), פורום מדריך תורן (24/7)

ועוד: יעוצים אישיים אחד על אחד – ללא הגבלה במסלול של "קמפוס פתוח".

המלצות תלמידים: מתוך מסרונים, מתוך משובים

אנחנו מאמינים בהרשמה הוגנת: אנחנו לא "חופרים" ומוסרים רק מידע מקצועי ומהימן. אין בשוק הפסיכומטרי יעוץ מקצועי משלנו – אתם מוזמנים לבדוק אותנו: 1-800-650-700

הקפמוס הראשי של אוקיי פסיכומטרי: ליד אוניברסיטת תל-אביב, ברח׳ חיים לבנון 30.

לפרטים והרשמה השאירו את פרטיכם בטופס להלן:

  1. (שדה חובה)
  2. (שדה חובה)
 

עלינו

או.קיי. היא אחת החברות הפסיכומטריות הוותיקות בתחום (מאז 1996). החזון שלנו – קורס פסיכומטרי איכותי, עם חומרי הלימוד המקיפים ביותר ומורים מקצועיים שנלחמים על כל תלמיד – ולא מוותרים לאף תלמיד ועל אף תלמיד.

בקורסי ההכנה של או.קיי. מלמדים רק מורים מנוסים, עם 5 שנים לפחות בתחום באחת החברות הגדולות. בפיתוח חומרי הלימוד של OK עוסקים רק מומחים בעלי 15 שנות ניסיון בפסיכומטרי. הבחינה היא בחינה דינמית, שמחייבת עדכון שוטף של חומרי הלימוד, לכן חומרי הלימוד שלנו מתעדכנים אחרי כל מועד הבחינה (חמש פעמים בשנה). כל חברי הצוות המקצועי מחויבים להיבחן בבחינה הפסיכומטרית פעמיים בשנה, כדי להיות עם היד על הדופק ולהביא לתלמידינו את התרגילים החמים – ישר מהבחינה. כל הדברים האלה מאפשרים לנו להעניק לתלמידינו יתרון משמעותי בבחינה על פני נבחנים אחרים.

נוסף ללימודים הפרונטאליים, מסלול הלימוד כולל גם תוספת של "קמפוס פתוח": מעבר לשעות הרגילות של הלימודים כל תלמיד זכאי להגיע וללמוד אתנו, כאשר מומחי או.קיי. הם אלה שמשגיחים ותומכים בסטודנטים במהלך הלימוד העצמי וביצוע שיעורי הבית.

קיימת האפשרות ללמוד במסלול של אחד על אחד (עם מורה פרטי לפסיכומטרי) ובקורס און-ליין – חידוש נוסף שהבאנו לתחום ההכנה – בקורס און-ליין ניתן ללמוד מבלי לצאת מהבית ולקבל את בדיקת החיבורים וההכוון הלימודי לאורך כל תקופת הלימודים לקראת הבחינה הפסיכומטרית.