השאירו את הפרטים ונתקשר

ליצור איתנו קשר

קורס פסיכומטרי באופקים

נפתחה ההרשמה לקורס קיץ "או.קיי. אקסטרה" למועד ספטמבר 2017 בשיתוף עם עיריית אופקים. רשת OK עוסקת בהכנה לפסיכומטרי מאז 1996.

אותו קורס, אותם תכנים, מורים עם וותק של 10 שנים, קרוב לבית – אל תשלמו על פסיכומטרי יותר!

להלן חמישה דברים שלדעתנו הופכים את OK  לקורס פסיכומטרי הכי טוב בשוק:

1. חומרי הלימוד העדכניים ביותר בשוק הפסיכומטרי

כל חבר בצוות המחקר והפיתוח של OK נבחן בפסיכומטרי פעמיים בשנה, כדי להתחקות לאחר השינויים בבחינה הפסיכומטרית ולהביא לתלמידינו את חומרי הלימוד העדכניים ביותר. כל יום אנחנו מוסיפים שאלות ומתחקרים את הבחינה הפסיכומטרית – לא רק את הפרקים שפורסמו על-ידי המרכז הארצי, אלא גם את פרקי הפיילוט, שהופיעו בבחינות פסיכומטריות אמתיות ולא פורסמו עדיין (יתפרסמו אחד המועדים הקרובים).

2. צוות הוראה

אין לנו תלמידים לא מרוצים: כל המורים של OK הם בעלי ניסיון רב בהוראת פסיכומטרי, אוהבים ללמד ועושים כמיטב יכולתם, כדי לסייע לכל תלמיד להתקבל ללימודים אקדמיים. אנחנו מזמינים אתכם לעיין במשובים של סוף הקורס בעמוד הפייסבוק שלנו.

3. טכנולוגיה מתקדמת

אומרים שלימודים דרך פורטל באינטרנט זאת טכנולוגיית העתיד. אצלנו ב-OK זה ההווה. הלימודים המקוונים דרך פורטל הלימודים מהווים בסיס ללימוד עצמי לקראת הבחינה או סיוע זמין לתלמידים שלומדים בקורסי הפרימיום של OK.

נוסף למאות שיעורי הווידאו בפורטל של OK יש אלפי שאלות לתרגול עצמי, ממוינות לפי נושאי הפסיכומטרי.

4. מחירים הוגנים

אין לנו "עמלות תיווך" – עיקר המשאבים אנחנו משקיעים בהשבחת הקורסים ומשכורות מורים ולא בפרסום מאסיבי, לכן המחירים שלנו הוגנים. הודות לשיתופים אזוריים, תושבי ערי פריפריה זכאים למימון נוסף בהרשמה לקורסי ההכנה של OK.

5. יעוץ מקצועי

כל יועץ של OK פסיכומטרי, שייענה לשיחה שלכם יהיה מקצועי ברמה שלא קיימת בשוק: אנחנו מעסיקים מקצוענים בלבד, שמכירים את הבחינה הפסיכומטרית על בוריה. כל שאלה שקשורה לפסיכומטרי נדע אליה את התשובה.

למידע ופרטים (לתושבי אופקים בלבד!)

  1. (שדה חובה)
  2. (שדה חובה)
  3. (נא להכניס דוא"ל תקין)
  4. (שדה חובה)