השאירו את הפרטים ונתקשר

ליצור איתנו קשר

אחד על אחד: מורה פרטי לפסיכומטרי

או.קיי. אקסטרה אישי: מורה פרטי לפסיכומטרי

או.קיי. פסיכומטרי משיקה מסלול לימודים חדש: שיעורי פסיכומטרי אחד על אחד עם מיטב המורים של הרשת.

כללי

לא לכל אחד מתאימה מסגרת קבוצתית, לכן אנחנו מציעים מסלולי לימודי ייחודיים שמורכבים מסדרות של שיעורים פרטים.

איך זה עובד?

קובעים פגישות אישיות אחד על אחד עם המורה. מעכשיו התלמיד זוכה למלוא תשומת לבו של המורה והתלמיד הוא זה שקובע את קצב ההתקדמות, כל זאת בפיקוח ובבקרה במקצועית של המורה שלו.

למי זה יכול להתאים?

כל בעל צרכים מיוחדים, כל מי שמתכנן להתקבל לפקולטה מסוימת, כל מי שנבחן בבחינה ורק צריך חיזוק קטן, כל מי שאיחר להירשם לקורס פסיכומטרי – יפיק תועלת מרבית משיעורים אחד על אחד.

למה טוב יותר לקחת שיעורים פרטיים לפסיכומטרי מחברה מקצועית ולא מסתם מורה?

למורים של או.קיי. ידע ונסיון  אדירים, שמתבססים על עבודה מקצועית של המחלקה למחקר ולפיתוח. אנחנו מעודכנים בכל שינוי קטן בבחינה. מורינו נבחנים בכל מועד פסיכומטרי ואין יום בו אנחנו לא מוסיפים שאלות חדשות לספרים.

שום מורה פרטי בשוק לא יכול לתת לכם סיכוי כזה להצליח בבחינה. מאחורינו הכוח של חברה גדולה ואין לו תחליף בשוק המורים הפרטיים.

חומרי לימוד ועזרי הוראה

תלמידים במסלולים פרטיים יכולים ליהנות  מכל חומרי הלימוד שמחולקים בקורסים רגילים. הערכה כוללת 15 ספרים וחוברות. לומדים במסלולים פרטיים נהנים גם משיעורי ווידאו באתר הרשת ומתרגול ווירטואלי.

כמה זה עולה?

המחירים הוגנים וקיימים מספר מסלולי לימוד, שמתאימים לצרכים של כל אחד וגם לכיס של כל אחד. קבלו הצעת מחיר לשיעורי פסיכומטרי אחד על אחד עם מיטב המורים עוד היום:

  1. (שדה חובה)
  2. (שדה חובה)
  3. (נא להכניס דוא"ל תקין)
  4. (שדה חובה)