השאירו את הפרטים ונתקשר

ליצור איתנו קשר

איך לשפר ציון פסיכומטרי?

איך לשפר ציון פסיכומטרי?

לפי הנתונים של המכון הארצי לבחינות ולהערכה, כל נבחן שלישי ייבחן בבחינה הפסיכומטרית פעמיים. אחד מתוך 20 נבחנים יעבור את הבחינה 4 פעמים.

לעתים קרובות אנו נתקלים בפניות תלמידים שנבחנו בעבר ומבקשים לשפר ציון. האם יש המלצה אחת גורפת לכל מי שצריך להיבחן שנית? נראה שלא. בואו נבחן את הסוגיה בפרוטרוט.

למי כדאי ללמוד בקורס חוזר?

מסתבר, שמי שנמצא בקצוות של הטבלה, היינו מי שקיבל ציון נמוך מ-500 וגבוה מ-600, צריך קורס הכנה. מדוע?

מי שקיבל פחות מ-500 חייב להשקיע בלימוד יסודות, החל ממבוא למתמטיקה ובשיפור אוצר מילים באנגלית. יש לזכור, שכמעט כל אחד יכול להגיע לציון 550+, צריך רק הדרכה נכונה, מעקב מורה והקצאת זמן עודף ללימודים.

קורס הכנה של או.קיי. אקסטרה עובד בשיטה של קמפוס פתוח, היינו: כל סטודנט זכאי להגיע מעבר לשעות הלימוד הרגילות וללמוד בליווי מורים לפסיכומטרי. ביצוע שיעורי בית בפיקוח מקצועי, כאשר ניתנת לתלמיד האפשרות לשאול שאלות משיעורי הבית ולקבל עזרה במקום, ברוב המקרים מכריע את הכף ועוזר להשיג ציון דרוש. כן, גם לתלמידים חלשים.

בצדו השני של המתרס נמצאים תלמידים חזקים דווקא, שקבלו ציון גבוה מ-600 ומבקשים לשפר כדי להתקבל לפקולטות היוקרתיות כגון רפואה, משפטים, מחשבים והנדסה. למה להם לקחת עוד קורס? הסיבה היא שאם יחליטו להתכונן עצמאית, ייתכן ולא שלא ישפרו את הציון, אלא שהציון יורע.

תלמידים שקבלו מעל 600 הם בדרך כלל תלמידים חזקים, בעלי 4 או 5 יחידות במתמטיקה ובאנגלית בבגרות שזקוקים לעזרה בלימוד שיטות פתרון מהירות, פסיכומטריות, והתאמה אישית של מסלול לימוד.

יש לזכור, כי היבחנות בפסיכומטרי בפעם שניה איננה מבטיחה שיפור ציון דווקא. מי שלומד לבד, לומד עם חומר לימוד לא הכי עדכני וללא חשיפה מאסיבית לשיטות פסיכומטריות חדשות.

עשרות מורים של רשת או.קיי. נבחנים בכל מועד הבחינה: חומרי הלימוד עוברים שדרוג תמידי, 5 מועדים בשנה. אל תוך החומר המתעדכן מתכנסים שאלות משלוש שפות הבחינה: עברית, רוסית וצרפתית. בזכות המודיעין הרחב לרשת או.קיי. יש מאגר עצום של שאלות, גדול יותר מכל חברה אחרת בשוק.

מסלולי לימוד מיוחדים למשפרי ציון

הבחינה הפסיכומטרית היא בחינה קשה ולעתים נאלצים הבוגרים להיבחן בה שנית. אנחנו יודעים זאת ולכן כל תלמיד או.קיי. זכאי לקורס חוזר בתנאים מוטבים.

לאלה שלמדו לבד או שהתכוננו לבחינה בחברות אחרות, אנחנו מציעים מסלולי לימוד ייחודיים, החל מרכישת ערכות ספרים וסדרות שיעורים פרטיים, וכלה בקורסים מלאים או קורסים וירטואליים במחירים מופחתים.

לבדיקת אפשרויות שיפור ציון ניתן ליצור קשר עם נציגינו בטלפון: 1-800-650-700 או להשאיר פרטים באתר

מה עם השאר?

מי שקיבל בבחינה ראשונה בין 500 ל-600 יכול בהחלט לנסות לשפר את הציון לבד, תוך הקפדה על משטר לימודים נוקשה (3-4 שעות לימוד ביום במהלך שלושה חודשים לפני הבחינה). שיפור של 20-30 נקודות בציונים אלה הוא ריאלי בהחלט, אם כן גם הנבחנים שקיבלו ציונים בהתאם לאמור לעיל, מוזמנים ליצור קשר אתנו ולקבל יעוץ פדגוגי בתחום.

יש לזכור, כי החלטה להיבחן שנית נובעת מכך שהנבחן לא הצליח מפעם ראשונה ועדיף לקבל עצה מקצועית באשר לסיכויי ההצלחה ולאפשרויות ההכנה. לעתים עלויות ההכנה בקורסים חוזרים לא גבוהות והתוצאות מרשימות.

בצלחה בבחינה!

צוות מחקר ופיתוח,

רשת או.קיי. אקסטרה