השאירו את הפרטים ונתקשר

ליצור איתנו קשר

התפרסמו תוצאות הבחינה הפסיכומטרית, מועד ספטמבר 2012

בימים אחרונים התפרסמו תוצאות הבחינה הפסיכומטרית, מועד ספטמבר 2012. בבבדיקה שערכנו התברר, כי בוגרי רשת או.קיי. הצליחו גם במשימת החיבור ושיפרו את הציון בהתאם לתחזיות. הישג זה בולט במיוחד לאור תגובות רבות ברשת, בהם גולשים רבים התלוננו כי הציון שלהם בחלק המילולי ירד יחסית לבחינות קודמות, שבהן נבחנו.

בר (בוריס) גייל, מנכ"ל רשת או.קיי. מסביר:

"התוצאות מוכיחות, כי הספר החדש שלנו – "כתיבה אקדמית" – יעיל ביותר בהכנה לחיבור בבחינה. החלטה לא לשווק את הספר במכירה חופשית, אלא להגביל את חלוקתו אך ורק לתלמידי או.קיי., העניקה יתרון משמעותי לבוגרינו בבחינה הראשונה במתכונת החדשה. השיטות, אותן פיתחנו עם מיטב המומחים בתחום הכתיבה האקדמית, מועילות ביותר ומאפשרות להתכונן למטלת הבחינה בפסיכומטרי תוך פרק זמן קצר יחסית.

מזה 16 שנים אנחנו עמלים יום ולילה כדי לשפר באופן מתמיד את איכות הקורסים שלנו. עוד לפני עשור הייתי בטוח, כי יש לנו את הקורס הטוב ביותר בתחום, ומאז אני עד כי בכל מועד הבחינה החומר והשיטות שלנו משתכללים ומשתפרים. רשת או.קיי. משקיעה את כל משאביה בתלמידים ובסיכוי שלהם להצליח בבחינה ולא בפרסום מסיבי והתוצאות מדברות בעד עצמן."

בימים אלה מסתיימת ההרשמה לקורסי הכנה לפסיכומטרי "או.קיי. אקסטרה" למועד פברואר 13, לבדיקת מרכזי לימוד בקרבת ביתכם נא להתקשר: 1-800-650-700 או להשאיר פרטים.

  1. (שדה חובה)
  2. (שדה חובה)
  3. (נא להכניס דוא"ל תקין)
  4. (שדה חובה)