השאירו את הפרטים ונתקשר

ליצור איתנו קשר

השיטה שמנצחת את הבחינה

"יש רק שיטה אחת בפסיכומטרי: מורים טובים ומודיעין איכותי, כל השאר – טריקים.."

אנחנו עוסקים בהכנה לבחינה הפסיכומטרית מאז 1996 ומכירים הן את כל רזי הבחינה, והן את השוק. בשוק הפסיכומטרי פועלות היום כ-25 חברות, קטנות וגדולות. מה ההבדל ביניהן?

לשיטתנו, למכון הכנה ולצרכן יש אינטרס אחד משותף, שהוא הסיבה למפגש בין סטודנט למורה: כל בוגר המכון חייב להצליח בבחינה. על סיכויי ההצלחה מושתתת הצלחת המכון. אני מאמין, שלקורס פסיכומטרי טוב שלושה עמודי התווך המרכזיים: מורים מקצועיים, שנלחמים על הצלחתו של כל תלמיד, מודיעין איכותי, שלא משאיר מקום ל"הפתעות" בבחינה וכמות תלמידים קטנה בכיתות.

כיתות קטנות. לגבי הנתון האחרון – ברוב החברות היום כמות התלמידים היא סביב 15-25. אחת הסיבות לכך שהשוק רווי, לכן זה מה שמכתיב השוק –  קבוצות קטנות. לכן זה לא הפקטור המכריע בהרשמה – 90% מכלל הנבחנים שבחרו להתכונן לפסיכומטרי בעזרת קורס הכנה, ילמדו בקבוצות קטנות.

מורים. זה האלמנט המכריע בכל קורס.  לא חשוב מה אתה לומד – אם יש מורה, שיכול להוביל, לעורר עניין ולתת ביטחון ביכולותיך – אפשר לנצח כל בחינה, גם הבחינה הפסיכומטרית.  אנחנו יודעים מראש מי ילמד, כל המורים שלנו מלמדים פסיכומטרי לפחות 5 שנים, והרוב מלמד כבר יותר מעשור.

אלא לא רק מורים, שצברו נסיון של עשרות קורסים, אלא מורים, שבחרו ללמד מתוך הרבה אהבה למקצוע ומתוגמלים בהתאם. במורים אנחנו משקיעים את עיקר המשאבים.

מודיעין איכותי. נוסח אחד של בחינה תמיד מתפרסם, אך אנחנו מחפשים דווקא את הנוסח השני ו"הפיילוטים" מהם מורכבות הבחינות הבאות, לכן אחוז ההתאמות בין התרגילים בספרים שלנו ובבחינות  לעתים מגיע ל-80%. אנחנו כותבים שאלות כל יום. רק מי שצבר נסיון של 15 שנים ומעלה מורשה לעסוק במחקר ובפיתוח והתוצאה – מאגר עצום של שאלות אמתיות ורמה מקצועית גבוהה של ספרי לימוד.

זאת השיטה של או.קיי.: מורים – מודיעין – כיתות קטנות. על זה נבנית הצלחתם של תלמידינו. חובה באותו המעמד להזכיר כלי עזר שיעמדו לטובת הלומד בקורס: טכנולוגיה מתקדמת, כגון שיעורי ווידאו, שמאפשרים חזרה יעילה על החומר, תרגול באתר, שיעורים נוספים של תגבור שבועי ועזרה עם שיעורי בית, מסלול "קמפוס פתוח".

לקבלת מידע מורחב אנא מלאו את פרטיכם בטופס ונציגינו יחזור אליכם בהקדם.

  1. (שדה חובה)
  2. (שדה חובה)
  3. (נא להכניס דוא"ל תקין)
  4. (שדה חובה)