השאירו את הפרטים ונתקשר

ליצור איתנו קשר

איך להירשם לבחינת יע"ל (ידע עברית לאקדמיה)?

מבחן יעל – ידע עברית לאקדמיה

בחינת יע"ל מתקיימת ארבע פעמים בשנה, בחורף (בחנוכה), באביב (כמה ימים לפני פסח), בקיץ (בחופשת הקיץ באוניברסיטאות, בדרך כלל בתחילת יולי) ובסתיו (לפני ראש השנה).

 

מי שנבחן בבחינה הפסיכומטרית בשפה זרה, לא צריך להירשם בהרשמה נפרדת, ההרשמה לפסיכומטרי כוללת את ההרשמה לבחינת יע"ל באותו היום. מי שלא מעוניין להיבחן בבחינת יע"ל מיד אחרי הפסיכומטרי, רשאי לעזוב את הכיתה בתום הבחינה הפסיכומטרית ולפני שתחילה בחינת יע"ל.

 

המועמד שמבקש להירשם לבחינת יע"ל כבחינה עצמאית, יכול לעשות זאת בשתי דרכים הבאות:

  1. דרך האתר של מאל"ו כאן: https://www.nite.org.il/other-tests/yael/registration-for-the-stand-alone-test/
  2. באמצעות הדואר.

 

הרשמה לבחינת יע"ל באמצעות האתר של מאל"ו.

לפני שממשיכים בתהליך ההרשמה המקוונת, יש לקרוא את נהלי ההרשמה – שימו לב כי בלי שסימנתם כי קראתם אותם לא ניתן להתקדם בהרשמה.

 

אחרי שאישרתם כי קראתם את הנהלים, ניתן להתקדם למילוי הפרטים כאן.

 

טיפ חשוב: לא חובה למלא מידע סטטיסטי באשר להשכלת ההורים וכדומה – ניתן לדלג על השלב הזה ולעבור לשלב התשלום.

 

הרשמה לבחינת יע"ל באמצעות הדואר.

כדי לקבל את טופס ההרשמה לבחינת יע"ל באמצעות הדואר יש לפנות למרכז הזימונים של מאל"ו בטלפון 026759555 בין השעות 8:30–15:30.

 

גם בטופס ההרשמה תצטרכו לאשר כי קראתם את הנהלים. אחרי שתמלאו את הפרטים בטופס, יש לשלם את השובר ולשלוח אותו למרכז הארצי לכתובת המצויה על הטופס (בדואר רשום).

 

שימו לב: הטופס צריך להגיע למאל"ו לפני המועד האחרון של סיום ההרשמה, אחרת לא תוכלו להיבחן במועד שבחרתם ותועברו אוטומטית למועד הבא.

 

הרשמה לבחינת יע"ל בתנאים מותאמים

המועמדים שיש להם מגבלות להיבחן בבחינה הרגילה זכאים לפנות למאל"ו בבקשה להתאמות. בדרך כלל הבחינה בתנאים מותאמים נערכת מספר שבועות אחרי הבחינה הרגילה.

ניתן למצוא את ההסבר המפורט באשר לתהליך הגשת הבקשה להיבחן בתנאים מותאמים כאן.

אנחנו ממליצים להגיש בקשה לתנאים מותאמים מוקדם ככל האפשר (כשלושה חודשים לפני מועד הבחינה), כדי שמאל"ו יספיק לדון בה (הבקשות נבחנות לפחות 25 ימי עבודה).